Organizator:

Marketing pokryzysowy - od czego zacząć, które obszary wymagają zmiany?

Podziel się

Zapraszamy do obejrzenia prelekcji Sylwii Piskulskiej pt.: "Marketing pokryzysowy - od czego zacząć, które obszary wymagają zmiany?"

Sylwia Piskulska to specjalistka w dziedzinie marketingu, od 20 lat związana jest z tą tematyką. Współtworzyła kilkadziesiąt brandów i pomogła im wejść na półki sklepowe. Doświadczała w polskich i międzynarodowych grupach, w prostych i złożonych organizacjach. To pozwoliło jej zrozumieć jakie mechanizmy, ograniczenia i możliwości stoją za produktami - zarówno w branży B2B jak i B2C. Swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się jako Mentor w Programie Mentoringowym Fundacji Liderek Biznesu.

Marketing pokryzysowy - od czego zacząć, które obszary wymagają zmiany? Obejrzyj prelekcję Sylwii Piskulskiej