Organizator:

Program Kongresu

Podziel się

Nowe spojrzenie na branżę, aktualne tematy, raporty, skuteczne metody sprzedaży, integracja działań marketingowych i sprzedażowych, biznes w czasach kryzysu – to zagadnienia, które poruszą eksperci podczas Kongresu.

Program wydarzeń

I dzień, 25.02.2021 r. (czwartek)

9.15-9.30

Powitanie uczestników konferencji  

 

9.30-10.15

Nowe trendy w branży ogrodniczej
w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Karol Leja,

analityk cenionej firmy badawczej Euromonitor International

10.15-11.00

Jak koronawirus zmienił konsumenta –

możliwości i pułapki w zielonej branży

Oliver Mathys, właściciel Oliver M. Consulting, onsultant
w branży ogrodniczej

11.00-11.45

Jak skutecznie promować swój biznes za pomocą płatnych reklam bez marnowania budżetu - od Google po Instagram

 

Artur Jabłoński,

Digitalk - CEO

 

11.45-12.00

Przerwa 

 

12.00-12.30

Podsumowanie sezonu w branży ogrodniczej i pomysły na kolejny – debata
z udziałem producentów z branży ogrodniczej 

 

 

12.30-13.00

Skuteczne techniki radzenia sobie z trudnym klientem

Marek Borowiński, Shop Doctor

13.00-13.15

Przerwa 

 

13.15-13.45

W jakim kierunku zmierzają nowo otwarte centra ogrodnicze w Polsce? Dobre praktyki, nowoczesne rozwiązania, dotacje

Robert Radkiewicz, Projekt Centrum Ogrodnicze od A do Z

 

13.45-14.15

Dobry i kiepski dzień, czyli jakie charakterystyki kolorów uruchamiamy i jak rozpoznać je w innych

Sylwia Piskulska, agencja PICTORIAL

 

II dzień, 26.02.2021, piątek

9.15-9.30

Powitanie uczestników konferencji 

 

9.30-10.15

Marketing pokryzysowy – od czego zacząć, które obszary wymagają zmiany?

Sylwia Piskulska, agencja PICTORIAL

10.15-11.00

Jak stracić 24 miliony dolarów na puszce pepsi? Najbardziej spektakularne błędy statystycznie w historii biznesu”

Janina Bąk, Janinadaily.com

 

11.00-11.15

Przerwa 

 

11.15-11.45

Ekspozycja przy kasie, która zwiększa sprzedaż w centrum ogrodniczym – kilka praktycznych wskazówek

 

Marek Borowiński, Shop Doctor

 

11.45-12.15

Branża ogrodnicza i świat digital - związek idealny

 

Marta Orzechowska, client service team leader
w 1000ideas

 

12.15-12.30

Przerwa 

 

12.30-13.00

Optymalizacja kosztów w centrach ogrodniczych w czasie pandemii. Jak zarobić więcej, obniżając koszt

Robert Radkiewicz, Projekt Centrum Ogrodnicze od A do Z

13.00-13.30

Jak sprzedawać przez Internet?
10 praktycznych wskazówek

Łukasz Cholewicki, r360

 

PARTNERZY