Organizator: Grupa MTP

Prelegenci

Oliver Mathys

Oliver Mathys

Tytuł prelekcji: Jak koronawirus zmienił konsumenta – możliwości i pułapki w zielonej branży
Może poszczycić się ponad 30-letnim, międzynarodowym stażem zawodowym w branży roślinnej i florystycznej i bogatą wiedzą o rynku. Jest wykwalifikowanym ogrodnikiem i florystą, posiadającym również doświadczenie w produkcji, transporcie i dystrybucji. Z centrami ogrodniczymi i kwiaciarniami współpracuje od przeszło 20 lat, 5 lat pracował w dystrybucji hurtowej, a 10 – w eksporcie kwiatów ciętych, roślin ozdobnych i sprzętu zmechanizowanego. Oliver Mathys jest też ekspertem w dziedzinie marketingu i nowych mediów. Od lat zajmuje się też zatowarowaniem, zarządzaniem, planowaniem i logistyką w zielonej branży. Ponadto tropi nowe odmiany dla szkółkarzy i produkuje filmy storytellingowe dla konsumentów. W swojej pracy koncentruje się na całym łańcuchu dostaw i wszystkich kanałach sprzedaży, a także kompleksową analizą potrzeb konsumentów i budowaniem ich lojalności. Jako konsultant marketingowy i handlowy, rozwija holistyczne koncepty sprzedażowe roślin oraz kwiatów, wspierając detalistów w implementacji skutecznych rozwiązań i szkoleniach personelu. Jako tropiciel trendów, wdraża je i z dużą trafnością identyfikuje potrzeby konsumentów. W oparciu o zdobytą wiedzę, rozwija nowe strategie marketingowe. Zajmuje się całościowym zarządzaniem projektami: włącznie z monitorowaniem postępów.

Karol Leja

Karol Leja

Tytuł prelekcji: Nowe trendy w branży ogrodniczej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Analityk cenionej firmy badawczej Euromonitor International. Euromonitor International to wiodący na świecie dostawca światowego business intelligence, analiz rynkowych i badań konsumenckich. Lokalne i globalne, taktyczne i strategiczne – rozwiązania badawcze Euromonitora wspierają decyzje o tym jak, gdzie i kiedy rozwijać biznes. Euromonitor International zapewnia raporty z wielu obszarów, bazy danych lub zoptymalizowane rozwiązania pozwalające ustalać priorytety, zmieniać założenia i odkrywać nowe możliwości. Z oddziałami na całym świecie, analitykami w ponad 100 krajach, najnowszymi technologiami dotyczącymi danych i badaniami rynkowymi dotyczącymi wszystkich kluczowych trendów i czynników rynkowych, Euromonitor pomaga lepiej zrozumieć rynki na całym świecie. Podczas Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej, Karol Leja opowie nam ze swojej perspektywy o kondycji branży ogrodniczej, o roli zieleni w regionie Europy Śr.-Wsch. i jaki wpływ na konsumentów miała pandemia.

Janina Bąk

Janina Bąk

Tytuł prelekcji: Jak stracić 24 miliony dolarów na puszce pepsi? Najbardziej spektakularne błędy statystycznie w historii biznesu
Od sześciu lat - komendant komedii w Janinadaily.com. Przez ostatnie pięć - wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Od trzech miesięcy - autorka książki. Posiada następujące osiągnięcia życiowe: 1. Jej książka „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla” przebiła w topce Empiku wszystkie części sagi erotycznej Blanki Lipińskiej, co technicznie rzecz biorąc czyni z niej Blankę Lipińską statystyki. 2. Nagranie z wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin, ma ponad 100 000 wyświetleń i było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka 3. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Najbardziej nie lubi, gdy złe rzeczy przytrafiają się dobrym zdaniom.

Marta Orzechowska

Marta Orzechowska

Tytuł prelekcji: Branża ogrodnicza i świat digital - związek idealny.
W branży reklamowej od ponad 4 lat. Od ponad 3 zajmuje się obsługą klienta i zarządzaniem projektami, od prawie dwóch lat client service team leader w agencji 1000ideas. Pod swoimi skrzydłami ma obecnie 8 account i digital managerów, a dział ciągle się rozrasta. Uważa, że obsługa klienta to sztuka oparta na dobrej komunikacji, relacjach, merytorycznej wiedzy oraz kilku uniwersalnych zasadach, których każdy account, project manager czy freelancer powinien się trzymać, żeby ułatwić sobie pracę. O agencji: 1000ideas to istniejąca od ponad 11 lat krakowska agencja reklamowa. Łączy kompetencje agencji kreatywnej, domu produkcyjnego i software house. Dotychczasowi klienci agencji to m.in. InPost, Wokas, Onet, Payback, Eurocash, PUMA, Continental, Danone, Polpharma, x-kom, Budimex czy e-sky. Więcej informacji na stronie: https://1000i.pl/

Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

Tytuł prelekcji: Jak skutecznie promować swój biznes za pomocą płatnych reklam bez marnowania budżetu - od Google po Instagram
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 4 tysiące godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie. Autor dwóch bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku” oraz “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.

Sylwia Piskulska

Sylwia Piskulska

Tytuł prelekcji 1: Dobry i kiepski dzień, czyli jakie charakterystyki kolorów uruchamiamy i jak rozpoznać je w innych? Tytuł prelekcji 2: Marketing pokryzysowy – od czego zacząć, które obszary wymagają zmiany?
Od 20 lat niezmiennie w branży marketingowej. Współtworzyła kilkadziesiąt brandów i pomogła im wejść na półki sklepowe. Doświadczała w polskich i międzynarodowych grupach, w prostych i złożonych organizacjach. To pozwoliło jej zrozumieć jakie mechanizmy, ograniczenia i możliwości stoją za produktami - zarówno w branży B2B jak i B2C. Swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się jako Mentor w Programie Mentoringowym Fundacji Liderek Biznesu. Chęć bycia niezależną doprowadziła ją stworzenia agencji marketingowej Pictorial. Wierzy, że dobry projekt zaczyna się od wielkiej koncepcji. Lubi więc wspinać się wysoko, by zyskać szerszą perspektywę. Myśli pytaniami, bo działają na nią jak napęd. Prowadzą do najlepszych rozwiązań – prostych i adekwatnych do potrzeb.

Marek Borowiński

Marek Borowiński

Tytuł prelekcji 1: Skuteczne techniki radzenia sobie z trudnym klientem Tytuł prelekcji 2: Ekspozycja przy kasie, która zwiększa sprzedaż w centrum ogrodniczym – kilka praktycznych wskazówek
Shop Doctor – dr Marek Borowiński ekspert od sklepów, specjalista od zwiększania sprzedaży oraz Visual Merchandisingu. Koncentruje się na stworzeniu wyjątkowej atmosfery i dobrego samopoczucia, celem promocji dobrej jakości produktów w sklepach. W tym celu dr Marek Borowiński łączy wiedzę z badań nad zachowaniem się klientów w sklepach i biologii ewolucyjnej z realiami i potrzebami współczesnego handlu i punktów sprzedaży. Autorska metodologia VISUAL MERCHANDISING by SHOP DOCTOR tworzy nowe rozwiązania dla marek, sprzedaży detalicznej i usług. Dr Marek Borowiński jako ekspert od sklepów pomoże stworzyć Tobie nowe i przyjazne doświadczenia zakupowe dla klientów Twojego sklepu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie działań wspomagających sprzedaż. Ma na swoim koncie konsultacje, doradztwo, audyty i szkolenia. Uczy też, jak zaaranżować sklep i skutecznie wykorzystywać wizerunek firmy, aby sprzedawać więcej. Dr Marek Borowiński dzieli się swoją wiedzą podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Shop Doctor jest częstym gościem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się regularnie między innymi w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, PYTANIU NA ŚNIADANIE i wielu innych. Dr Marek Borowiński jest też twórcą internetowym oraz prekursorem programów telewizyjnych o sklepach. Jest autorem i prowadzącym programy: „Sklepowe Rewolucje” i „Shop Doctor”. Są to jedyne w Polsce, Europie i USA programy TV o sklepach. Podczas tych programów pomaga właścicielom zdiagnozować problemy i daje receptę na sukces w sprzedaży. Shop Doctor – lekarz sklepów. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Jest też autorem książki „Doktor kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”.

Robert Radkiewicz

Robert Radkiewicz

Tytuł prelekcji: W jakim kierunku zmierzają nowo otwarte centra ogrodnicze w Polsce? Dobre praktyki, nowoczesne rozwiązania, dotacje
Specjalista w zakresie projektowania organizacji i zarządzania sklepami i centrami ogrodniczymi w Polsce. Absolwent Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, specjalizował się w zakresie Kształtowania Środowiska i Architektury Terenów Zieleni. Osiemnastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał od początku swojej kariery w kierunku prowadzenia i zarządzania centrami i sklepami ogrodniczymi. Twórca jednego z pierwszych w Polsce, postawionego od podstaw centrum ogrodniczego. Szkoleniowiec i wykładowca z zakresu ogrodnictwa, architektury krajobrazu oraz zarządzania i organizacji w placówkach handlowych specjalizujących się obrotem artykułami ogrodniczymi i roślinami. Współpracuje stale z wieloma sklepami i centrami ogrodniczymi w kraju, prowadzi projekty indywidualnych inwestycji na zlecenia inwestorów. Reorganizuje i ulepsza placówki handlowe wyznaczając i podnosząc standardy handlowe w centrach ogrodniczych w Polsce. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą i umiejętnościami podczas prowadzonych szkoleń z pracownikami i kadrą zarządzającą w centrach i sklepach ogrodniczych. Współpracuje z czasopismami branżowymi, pisząc artykuły specjalistyczne z zakresu zwiększania sprzedaży, odpowiedniej ekspozycji towarów i zarządzania placówkami handlowymi o profilu ogrodniczym. Współtworzy wydarzenia targowe i akcje marketingowe propagujące i promujące życie w ogrodzie w zgodzie z naturą.

Łukasz Cholewicki

Łukasz Cholewicki

Tytuł prelekcji: Jak rozwijać sklep internetowy? 10 praktycznych wskazówek
Digital Marketing Manager agencji interaktywnej r360, specjalizującej się w kampaniach Google Ads, Facebook Ads, zarządzaniu marką w social media, content marketingu oraz tworzeniu stron internetowych. Od ponad 10 lat związany z marketingiem w różnej postaci. Fan Google Analitycs i wszelkich aplikacji, które pozwalają pracować lepiej, szybciej i skuteczniej.